Le développeur WerWolv98 propose une mise àjour d'EdiZon qui passe en V2.1.0. Cette nouvelle version apporte son lots de nouveautés comme le support de Python !
Pour ceux qui ne le connaîtraient pas, EdiZon est un éditeur de mémoire qui fonctionne avec les fichiers de configuration.
Sous ce nom se cache un outil très proche de Checkpoint de Bruno Giordano, à savoir un gestionnaire de sauvegardes d'états, qui permet donc de sauver, de modifier des fichiers de configuration, mais l'outil permet aussi d'avoir accès à un grand nombre de cheats par exemple d'augmenter le nombre de pièces dans Super Mario Odyssey.
Edit : 26 01 2019 (6h53)
Changelog:
- Python support! You heard right. You can now make scripts for EdiZon in the language everybody loves!
- Easy way of restoring saves. Just put them in the /EdiZon/restore folder and they will automatically show up for every game you have.
- Added an author key to every config. This means the person who made the save editor now gets credited in EdiZon.
- Added a file to every /EdiZon/<titleID> folder that displays what game this folder belongs to.
- Cleaned up the UI a bit
2.1.0 :
- Added save file upload to https://transfer.sh! Special thanks to @StevenMattera for his server side script

- Added button widget that executes a function in the script file
- Added message boxes when updating EdiZon/configs and uploading a save file to avoid the switch looking locked up.
- Added more debug logs to help script creators
Lien de téléchargement : https://github.com/W...ases/tag/v2.1.0