Aller au contenu


Photo

Le hack et lancement des jeux depuis un disque dur USB expliqué de A à Z, Méthode XBReboot


  • Veuillez vous connecter pour répondre
109 réponses à ce sujet

Posté 31 mai 2010 - 19:05

#101
manoucoco

manoucoco

    Sunriseur

  • Members
  • PipPip
  • 189 messages
  • Sexe:Male
  • Lieu:Nord
  • Passions:Répare tout matériel électronique. J'adore utiliser toutes les techniques pour hacker les consoles depuis la NES jusqu'à nos jours.
Bonsoir voila j'ai un problème avec ma zéphyr , je m'explique la hack jtag fonctionne je peux lancer des progs à paritr d'un dd usb mais lorsque je débranche soit ce dd usb ou l'alim de la console ou tout simplement éteindre la console, elle se réinitialise en mode usine. C'est aléatoire au redémarrage de la console une led rouge code d'erreur 0020 et puis je redémarrage et je dois configurer la langue la résolution etc... Je suis un naufragé du net personne jusque maintenant n'a réussi à m'aider. J'ai trouvé un schéma alternatif avec transistor mais ça n'a pas fonctionné. AU SECOURS !!!
  • Retour en haut

Posté 10 juin 2010 - 18:09

#102
Clad-Sama

Clad-Sama

    Nouveau / peu actif

  • Members
  • Pip
  • 6 messages
Bonsoir, j'ai chercher, j'ai verifier, j'ai tout fait et impossible d'avoir autre chose que l'erreur E79! ... tout ce que je veut c'est recupéré ma Clé CPU mais je n'arrive qu'a l'erreur E79 quelqu'un aurais une solution a me proposer? merci d'avance pour votre aide ^^
  • Retour en haut

Posté 29 juillet 2010 - 23:18

#103
kabal21

kabal21

    Sunriseur

  • Members
  • PipPip
  • 23 messages
bonsoir à tous j'ai un petit problème sur une falcon, j'ai soudé le montage JTAG puis le miraculeux module usb de NBZ et quand je tape ma commande de lecture de nand sous dos via nand pro je n'ai que le menu usage (dont un screenshot est un peu plus haut dans ce post) je tape nandpro usb:-r16 nand .bin est-ce bien cela ? merci d'avance
  • Retour en haut

Posté 04 octobre 2010 - 21:19

#104
AFrench

AFrench

    Nouveau / peu actif

  • Technicien
  • 8 messages
  • Sexe:Male
Bonjour , je suis entrain de JTAGER ma premiere 512 Mo.
Quand je dump les 512 Mo avec la fonction "nandpro usb -r512 nand.bin" le dump m'affiche pas mal d'erreurs.

J'ai alors vu quil etait possible de dumper seulement les 68 premiers Mo en fesant la commande "nandpro usb -r64 nand.bin" et là je n'obtiens aucune erreur donc c'est good.
Seul hic avec un dump de 64 Mo il est impossible de verifier avec NANDCOMPARE ou 360FLASHTOOL si toutes les conditions de compatibilité sont remplies à savoir

-Nand idenditique sur mes 3 dumps de 64 Mo
- Version du CB

A ceux qui conseillent le dump rapides des 64 Mo pour les BIG BLOCS comment faire pour checker son dump ensuite.

Merci d'avance

Image IPB

Flash xbox 360 tous lecteurs DEPARTEMENT 57 SECTEUR BOUZONVILLE/CREUTZWALD -SAMSUNG MS25&28 / HITACHI 46-47-58-59-78 / HITACHI 79 FL&FK / BENQ / LITEON 74850C V1-V2, 85850C, 93450C
Démontages et modifications réalisés dans les règles de l'art par une équipe d'ingenieurs software.
Contact : MP

  • Retour en haut

Posté 06 janvier 2011 - 19:01

#105
stephanem

stephanem

    Sunriseur

  • Members
  • PipPip
  • 18 messages
  • Sexe:Male
Merci pour ce joli tuto :)
  • Retour en haut

Posté 10 janvier 2011 - 20:38

#106
j-marco1

j-marco1

    Sunriseur

  • Members
  • PipPip
  • 20 messages
  • Sexe:Male
bonsoir, pour la partie Préparation du Loader
il est ecrit il va falloir le graver et le lancer depuis le CD mais je n'ai plus de lecteur dans ma console
comment faire? merci
  • Retour en haut

Posté 07 septembre 2011 - 23:07

#107
lespartiate

lespartiate

    Nouveau / peu actif

  • Members
  • Pip
  • 1 messages
bonjour, je suis nouveau sur le forum. j'ai déja flasher ma xbox 360 fat (lecteur hitachi 47) avec jungle flasher. je requiert tt les criteres cités plus haut pr ce hack, cependant j'ai fait une m.a.j par le biais d'un backup.
Y-a-t-il tjs un moyen d'arriver au bout de ce hack?
En attente de vos réponses je vous remercie d'avance.
  • Retour en haut

Posté 17 décembre 2011 - 20:31

#108
gagalegaet

gagalegaet

    Nouveau / peu actif

  • Members
  • Pip
  • 1 messages
  • Sexe:Male
  • Lieu:Eure
  • Passions:jeux video , quad
merci pour tuto
  • Retour en haut

Posté 09 avril 2012 - 10:06

#109
tarentulle

tarentulle

    Nouveau / peu actif

  • Members
  • Pip
  • 5 messages
merci mais moi quand je veut mettre un jeux sur xbox image sa me mais message d erreur unable to determine xbox disk type
quelqun pourais me dire comment faire merci
  • Retour en haut

Posté 26 avril 2023 - 14:27

#110
Randylia

Randylia

    Sunriseur

  • Banned
  • PipPip
  • 57 messages
HOW TO BUY DRIVERS LICENSE ONLINE-Buy Best Quality Counterfeit Currencies[Want To Live Without Worry? Then Place An Order For Fake Money On Our Website!https://vipdocuments...terfeit-money/ vipdocumentsonline@iname.com WhatsApp +447451278171
Apply for, renew or update your Driver's license, passports, I,D card and New driving licence, add new categories, https://vipdocumentsonline.com/
 
ID Card, Enhanced Driver’s License, Registered Passports Online Get A Schengen Visa, EU Passports, Resident Permits, US Passports for Business Travel,
 
Are you looking for the best online application process to apply and get your driver’s license, ID card or passport? You are in the right place! We have partnered with My VIP Documents Online to provide our customers with an easy and fast way of applying for their passport and other travel documents. Get verified identification documents, driver’s license, ID card, enhanced driver’s license and registered passports online. Apply for driving licenses in the UK.
 
 "Buy Real And Fake Documents Online”   PASSPORTS,VISA AND TRAVEL ASSISTANCE 
 
0acae9d780aef18919b1a469d44333f8.jpg
 
50-Bills.jpg
 
 
  
 
 
 About Registered Document https://vipdocumentsonline.com/
 
1)Registered  documents  are registered in the national database and contain all the applicant’s vital information.
2)With the  registered documents , you can apply for renewal when needed.
3)Our registered documents comply with all the legal requirements imposed by authorities. They can be used for border crossings and other cases involving scanning procedures.
4)With all registration issues in mind, production of registered documents takes 3 to 4 working days.
 
 About Fake Documents https://vipdocumentsonline.com/
 
1)Fake documents are not registered in any system. They are issued to a person for camouflage purposes only.
2)Although they do look like government-issued ones, false documents shall not be scanned by data-reading machines as your personal information is not going to show up.
3)You cannot apply for renewal if your ID card or driver’s license hasn’t been registered previously.
In most cases, your false document will be ready in a matter of hours or within a day or two.
Our Top Fields of Expertise
Registered British Driving Licence
Registered Canadian Driver’s License
Registered French Driver’s License
Registered Denmark Driver’s License
Registered USA Driver’s License
Registered Japanese Driver’s License
Registered Chinese Driver’s License 
Registered Italy Driver’s License
Registered Greece Driver’s License
Registered Austria Driver’s License
Registered Spain Driver’s License
Registered Singapore Driver’s License
Registered Germany Driver’s License
Registered S Korea Driver’s License
Registered Japanese Driver’s License
Registered Finland Driver’s License
Registered Luxembourg Driver’s License
Registered Australian Driver’s License
Registered Austria Passports
Registered Spain Passports
Registered Singapore Passports
Registered Germany Passports
Registered S Korea Passports
Registered Japanese Passports
Registered Finland Passports
Registered Luxembourg Passports 
Registered Greece Passports
Registered British Passports
Registered Canadian Passports
Registered French Passports 
Registered Denmark Passports
Registered USA Passports
Registered Japanese Passports
Registered Chinese Passports
Registered Australian Passports
“Buy Real And Fake Documents Online”
“Buy Real And Fake Documents Online” 
 
 
BUY PASSPORTS,GET PASSPORT ONLINE NY,GET PASSPORT NUMBER ONLINE,CAN YOU BUY PASSPORTS ONLINE,CAN I ORDER MY NEW PASSPORT ONLINE,CAN I GET A NEW PASSPORT ONLINE,GET PASSPORT RENEWED ONLINE,CAN YOU BUY PASSPORTS ONLINE,CAN I GET PASSPORTS ONLINE,BUY PASSPORT ONLINE UK,GET PASSPORT ONLINE US,GET PASSPORT NUMBER ONLINE UK,CAN YOU BUY PASSPORTS ONLINE,CAN I GET PASSPORTS ONLINE,CAN YOU BUY PASSPORTS ONLINE,CAN I GET PASSPORTS ONLINE,HOW TO BUY ONLINE PASSPORT FORMS,CAN I ORDER MY NEW PASSPORT ONLINE,GET PASSPORT DETAILS ONLINE,CAN YOU BUY PASSPORTS ONLINEHOW TO BUY ONLINE PASSPORT FORMS,CAN I ORDER MY PASSPORT ONLINE,BUY PASSPORT FORMS ONLINE GHANA,CAN YOU BUY PASSPORTS ONLINE,CAN I GET PASSPORTS ONLINE,CAN I ORDER MY NEW PASSPORT ONLINE
CAN I GET DRIVERS LICENSE ONLINE,CAN I GET MY DRIVERS LICENSE ONLINE,CAN I GET INTERNATIONAL DRIVERS LICENSE ONLINE,CAN I GET REPLACEMENT DRIVERS LICENSE ONLINE,CAN I ORDER NEW DRIVER’S LICENSE ONLINE,CAN YOU GET A DRIVER’S LICENSE ONLINE,CAN I GET MY NC DRIVERS LICENSE ONLINE,CAN I GET A LOUISIANA DRIVER’S LICENSE ONLINE.CAN YOU GET A DRIVER’S LICENSE ONLINE
CAN I GET DRIVERS LICENSE ONLINE,HOW TO BUY DRIVERS LICENSE ONLINE,CAN YOU GET YOUR LICENSE ONLINE,HOW TO GET DRIVERS LICENSE ONLINE IN TEXAS,HOW TO BUY DRIVERS LICENSE ONLINE,HOW TO GET DRIVERS LICENSE ONLINE,HOW TO GET DRIVERS LICENSE ONLINE IN TEXAS,HOW TO GET YOUR LICENSE ONLINE.HOW TO GET DRIVING LICENSE ONLINE,HOW TO GET TEMPORARY DRIVERS LICENSE ONLINE,HOW TO GET NEW DRIVER’S LICENSE ONLINE,HOW TO GET REPLACEMENT DRIVERS LICENSE ONLINE
Buy fake documents online, where can I buy fake passport, counterfeit-notes/ 
 
 
Contact Us
 
WhatsApp :+44 7451278171
Email: vipdocumentsonline@iname.com
       vipdocumentsonline@gmail.com
 

  • Retour en haut




0 utilisateur(s) li(sen)t ce sujet

0 invité(s) et 0 utilisateur(s) anonyme(s)