Aller au contenu


Photo

XeBuild 1.15 disponible


  • Veuillez vous connecter pour répondre
2 réponses à ce sujet

Posté 23 mai 2015 - 16:32

#1
M@DBoX

M@DBoX

    censored by Chuck Norris

  • Technicien LS expert
  • 4 795 messages
  • Sexe:Not Telling
  • Lieu:Impossible

La team Xebuild propose aujourd'hui une mise à jour de son fameux nand builder, qui passe maintenant en version 1.15. Le kernel 17349 est désormais supporté et de nouvelles vérifications pour les dumps ont entre autres été ajoutées.

Changelog :

 

Changes:
1.15
– add additional checks to sort big block and mmc overdumps better
– retain netKd info from header if present along with mobiles
– 15574+ patch added to allow data dvd with 360 game to show name/tile info in official dash
– added command line option -8 and [rawpatch] segment to data dir ini, can have up to 16 file slots with offset
– added ‘testkit’ and ‘testkit16′ targets, same as devkit but has 2 keyvaults
– fixed a problem with skipping newer versions of small/single page mobile files on small block NAND
– trim addon patches if a tailing 0xFFFFFFFF was mistakenly included (thanks sk!)
– fsroot scan now collects info on mobiles for later extraction
– fix bugs with locating/extracting small mobile files in some rare cases
– add 17349

 

Lien de téléchargement : http://www.homebrew-...eBuild_1.15.zip


  • Retour en haut

Posté 24 mai 2015 - 06:36

#2
Blackjack56

Blackjack56

    Artisan Glitcheur

  • Technicien
  • 1 673 messages
  • Sexe:Male
  • Lieu:Morbihan
Merci M@dbox pour les trois Xenuild 1.15, Xebuild Gui 2.096 et Dashlauch 3.15 ;)
  • Retour en haut

Posté 25 mai 2015 - 09:10

#3
Wayat

Wayat

    Sunriseur avancé

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 messages
  • Sexe:Male
  • Lieu:Lyon
Merci
  • Retour en haut




1 utilisateur(s) li(sen)t ce sujet

0 invité(s) et 1 utilisateur(s) anonyme(s)