Dans la version v1.9, la Team s'est attelée aux supports des jeux Myst, elle a ajouté de nombreux correctifs audios, sur l'émulation audio de nouveaux matériels, et sur la correction de nombreux bugs hardware.
Changelog v1.9New games:Added support for Myst.Added support for Myst: Masterpiece Edition.Added support for U.F.O.s.Added support for Hi-Res Adventure # 0: Mission Asteroid.Added support for Hi-Res Adventure # 1: Mystery House.Added support for Hi-Res Adventure # 2: The Wizard and the Princess.General:Fixed an audio bug within the ADPCM decoder.Fixed an audio passage in emulation CMS / GameBlaster.Replaced the SDL backend with SDL2 by default. SDL 1 is still a fallback.AGI:Added support for rendering Hercules. Now both green and amber modes are supported.Added support for the characters in high resolution for Herculus. The character can also be used outside of Hercules rendering.Added a new feature "pause, When entering commands", which became available only in the interpreter for the original Hercules rendering.Beneath a Steel Sky:Fixed a bug that made the game not terminable due to incorrect animation for Officer Blunt.Gob:Fixed graphic problems Gobliiins (EGA version).Kyra:EOB1 updated Italian translation.Fixed a bug that caused the game Lands of Lore crash.SCI:Fixed the missing command line QfG3 that rewards the player with 3 additional points. It is a bug in the original game. Because of this error, it was not possible to get all the points in the original game.Fixed a bug in Space Quest 1 that caused problems with spider droid.Fixed a bug in Laura Bow: The Colonel's Bequest, which could cause a lock-up when interacting with the armor in the chamber 37 (the main house, the downstairs). This bug is also present in the original game.Fixed automatic saving of fan-made Cascade Quest.Fixed a bug in Conquests of the Longbow that led to crash the game in Sherwood Forest.Added support for the demo Imagination Network (INN).SCUMM:Resolved the missing translations in dialog boxes in-game Quit and Restart in Pajama Sam 1.Fixati different visual defects in DR that occurred after loading a saved game with the stereo turned on in the room of Green Tentacle.Improved timing and pathfinding in Maniac Mansion (C64 and Apple II versions).Added support for the Dutch demo Let's Explore the Airport with Buzzy.Sherlock:Fixed a bug that could cause a crash in the case of the Serrated Scalpel (serrated knife).Fixed an issue with hotspot entry in the case of the Serrated Scalpel (serrated knife).Fixed a bug that caused the game to crash in the inventory of The Case of the Rose.Porting Amiga:Added support for automatic updates AmiUpdate.Porting Linux:Added basic support for the snap packaging system.Porting Windows:Fixed support for the taskbar from Windows 10 onwards.Correct mapping of the buttons to non-QWERTY keyboards.Added support for updating WinSparkle.
Sauf que Ya des choses qui mérite qu'on les laisse en paix vue qu'ils ont fait leur temps, ils peuvent servir d'inspiration sans leur manquer de "respect"
Je ne suis pas du tout d'accort avec toi, je passe beaucoup de temps à rejouer aux vieux jeux.Sauf que Ya des choses qui mérite qu'on les laisse en paix vue qu'ils ont fait leur temps, ils peuvent servir d'inspiration sans leur manquer de "respect"
je te comprend mon chère d'où le terme "respect" moi même je suis un ancien à l'epoque du noir/blanc,je veut dire qu'ils peuvent servir pour source d'inspiration pour des remix nexgen.Sauf que Ya des choses qui mérite qu'on les laisse en paix vue qu'ils ont fait leur temps, ils peuvent servir d'inspiration sans leur manquer de "respect"
Non car y a bcp de mecs dont moi qui adorons ce style de jeux à l ancienne...
Seuls les anciens peuvent comprendre le plaisir de rejouer a tous ces vieux jeux...
moi même j'y joue je les considere et les respect ils inspire ce truc à l'ancienne donc les cracher serais vraiment injuste.Je ne suis pas du tout d'accort avec toi, je passe beaucoup de temps à rejouer aux vieux jeux.Sauf que Ya des choses qui mérite qu'on les laisse en paix vue qu'ils ont fait leur temps, ils peuvent servir d'inspiration sans leur manquer de "respect"
Franchement ce genre d'outil est super et il faut continuer.
C'est pas par ce que les jeunes n'aiment pas les pixels qu'il faut cracher dessus, penser aux autres un peut dans mon entourage beaucoup jouent aux retro game