First put the PBOOT.PBP I provided into a PSP savegame folder in your PC. Copy it to your PS Vita with CMA. Then download a PSP game or PSP Minis to your PS3.Then with FTP or a file manager, rename your GAME directory to GAMEX and SAVEDATA directory to GAME in your PS Vita.After that rename the savegame folder in PS Vita which you put the PBOOT.PBP in, to the id of the game you downloaded to your PS3.Then install the game in your PS3 to your Vita. you can use vita update blocker or a proxy method for this. After the PS3 installs the game to your Vita, you will have your bubble.homebrew PBOOT.PSP files are coming soonWARNING: It is recommended to backup your exploit game to your pc (or make a backup of your memory card). Also it is better if you try this on a fresh memory card.
Pour télécharger le : PBOOT_xmaxkatsu.rar
Un peu çaJe comprend pas trop là... Du coup on peut creer une bulle pour lancer directement un cfw psp sans devoir charger le jeu et la faille?
Merci, y'a encore du pain sur la plancheEuh pas du tout Chronoss lol
D'après les premiers retours pour le moment ça sert à rien à part modifier le nom et l'affichage d'une bulle mais sans rien de plus.
Ce n'est pas la faille qui permet de lancer directement le vhbl etc. via les bulles.
Comme je le comprend, on renomme les dossiers, on télécharge un jeu sur la PS3 et on l'install depuis la PS3 sur la PS Vita...Je comprend pas trop là... Du coup on peut creer une bulle pour lancer directement un cfw psp sans devoir charger le jeu et la faille?